Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Jobba i Ale

Informationen är på lättläst svenska

I Ale finns jobb
för många olika yrken.

Ale kommun är det arbetsställe
där flest personer jobbar.
Men många i Ale jobbar på något företag.

Hjälp med att söka jobb

Vill du söka ett jobb i Ale
kan du gå till Arbetsförmedlingen
eller ringa Arbetsförmedlingen på 0771-416 416.

På länken här nedanför kan du läsa
på lättläst svenska
vad Arbetsförmedlingen kan göra för dig.

Sidan öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Arbetsförmedlingen. Lättlästlänk till annan webbplats

Söka jobb hos Ale kommun

Du kan också söka jobb direkt
hos Ale kommun.
På länken här nedanför kan du läsa
vilka jobb som är lediga hos
Ale kommun just nu.

Sidan är inte lättläst och öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Lediga jobb i Ale kommun. Ej lättlästöppnas i nytt fönster

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

 

Kontaktcenter

Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

 

Besöksadress

Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

 

Postadress

Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider

Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidan kontrollerades av:

den 2017-07-18 

 

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunkarta

Karta

Klicka på kartan för att komma till en större karta.