Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Fritidsgårdar

Du som är mellan 12 och 20 år kan träffa
andra ungdomar och vuxna på någon av
våra fritidsgårdar.

Det finns 5 fritidsgårdar i Ale.
Fritidsgårdarna har lite olika
öppettider.

I listan här nedanför finns länkar till
de olika fritidsgårdarna.
Sidorna är inte lättlästa och öppnas i nytt fönster.
För att komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Lista över fritidsgårdar i Ale

Du kan också ringa till Ale Fritid
på telefonnummer 0303-70 30 00.

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

 

Kontaktcenter

Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

 

Besöksadress

Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

 

Postadress

Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider

Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidan kontrollerades av:

den 2019-01-10 

 

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunkarta

Karta

Klicka på kartan för att komma till en större karta.