Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Idrottsanläggningar

Informationen är på lättläst svenska

I Ale finns flera idrottsanläggningar
för olika sporter.

Du kan till exempel åka skridskor
i Ale arena.
Eller också kan du prova på
friidrott i Bohushallen

Klicka på länken nedan för att
komma till sidan Idrottsanläggningar.
Där hittar du listor över alla
idrottsanläggningar i Ale.

Sidan är inte lättläst och öppnas i nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Idrottsanläggningar. Ej lättläst.öppnas i nytt fönster

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

 

Kontaktcenter

Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

 

Besöksadress

Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

 

Postadress

Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider

Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Sidan kontrollerades av:

den 2014-07-02 

 

Kontakta oss


Kontaktcenter
Telefonnummer: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besök: Kommunhus Nödinge, Ale torg
Öppettider: Måndag-fredag kl. 8.00-16.30
Hitta hitlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kommunkarta

Karta

Klicka på kartan för att komma till en större karta.