Ale kommuns logga
Lyssna på sidan Lyssna

Jobba i Ale

Informationen är på lättläst svenska

I Ale finns jobb
för många olika yrken.

Ale kommun är det arbetsställe
där flest personer jobbar.
Men många i Ale jobbar på något företag.

Hjälp med att söka jobb

Vill du söka ett jobb
kan kontakta Arbetsförmedlingen.

På länken här nedanför kan du läsa
på lättläst svenska
vad Arbetsförmedlingen kan göra för dig.

Sidan öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Arbetsförmedlingen. Lättlästlänk till annan webbplats

Söka jobb hos Ale kommun

Du kan också söka jobb direkt
hos Ale kommun.
På länken här nedanför kan du läsa
vilka jobb som är lediga hos
Ale kommun just nu.

Sidan är inte lättläst och öppnas i ett nytt fönster.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret.

Länk till: Lediga jobb i Ale kommun. Ej lättläst

Kontaktcenter

Vi svarar gärna på dina frågor!

Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se

Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge

Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors

Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30

> Hitta till kontaktcenterlänk till annan webbplats

Sidan kontrollerades av:

den 2020-10-09