Ale.se använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Vad är kakor?
Informationen är på lättläst svenska
Konsument- och medborgarservice i Göteborg
hjälper konsumenter från Ale.
En konsument är någon som köper
en vara eller en tjänst.
Konsument- och medborgarservice i Göteborg
hjälper dig med vilka regler
som gäller för konsumenter.
Om du vill klaga på något du har
köpt kan du få hjälp hos
Konsument- och medborgarservice i Göteborg.
Här nedanför finns en länk
till Konsument- och medborgarservice i Göteborg.
Sidan öppnas i nytt fönster och är inte lättläst.
Vill du komma tillbaka till denna sida
stänger du bara det nya fönstret
Länk till: Konsument- och medborgarservice i Göteborg. Ej lättläst.
Vill du veta mer?
Kontakta konsument- och medborgarservice
på telefon 031-368 08 00 eller skicka
ett e-postmeddelande till konsument@kom.goteborg.se
Vi svarar gärna på dina frågor!
Kontaktcenter
Telefon: 0303-70 30 00
E-post: kommun@ale.se
Besöksadress
Kommunhus Nödinge
Ale torg 7, Nödinge
Postadress
Ale kommun
449 80 Alafors
Öppettider
Måndag-fredag
kl. 8.00-16.30